mellor

Obsah košíku 0 položek

v hodnotě 0

Nákupní košík

Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé objednávky, zaslanou přes internetový obchod, faxem či písemně poštou.

JAK NAKUPOVAT
Vámi vybrané zboží si můžete objednat  přímo na našich internetových stránkách. Pokud Vám tento způsob nevyhovuje je možné si zboží objednat e-mailem, faxem či písemně poštou. Veškeré objednávky přijaté přes internetový obchod, e-mailem, faxem či písenmě poštou považujeme za závazné. Objednáním zboží  kupující stvrzuje, že se důkladně seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi plně souhlasí. Převzetím a zaplacením objednaného zboží je stvrzena kupní smlouva a zboží přechází do vlastnictví kupujícího. Do té doby vlastní zboží prodávající až do jeho úplného zaplacení kupujícím. Místem dodání se rozumí adresa, kterou uvede kupující v objednávce. Veškeré ceny uvedené v naší nabídce jsou s DPH.

DODACÍ LHŮTY, PLATEBNÍ POMÍNKY
Zboží je zasíláno kupujícímu Českou poštou. Cena za dobírku na území České Republiky je 149,-kč s DPH. Při platbě předem na účet je poštovné 99,-Kč s DPH. Při nákupu  nad 2999,- kč s DPH se neúčtuje poštovné. Mimo území ČR se vždy účtuje dle sazebníku České pošty. Objednané zboží bude odesláno do 2 pracovních dnů od objednání a o stavu či odeslání objednávky Vás budeme informovat přes SMS nebo e-mail. Pokud Vámi objednané zboží není skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat s možností dohodnout pozdější termín dodání nebo objednávku zrušit. Je možné si Vaší objednávku vyzvednout také na našich kamenných pobočkách Mellor - Husova 3 Jihlava a Mellor - Mánesova 609/1 Hradec Králové, nebo Rybářské potřeby - Husova 24 Jihlava. Pokud tak chcete učinit napište to do poznámek. Zašleme Vám obratem potvrzení, termín kdy je možné zboží vyzvednout.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

V souladu se zákonem máte právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy za podmínky, že doručíte oznámení o odstoupení prokazatelným způsobem na adresu Mellor, Husova 24   586 01 Jihlava. V oznámení o odstoupení uvedete č. faktury a číslo Vašeho účtu. Zboží se záručním listem a dalšími doklady o koupi zašlete na Vaše náklady neprodleně poté nebo i současně s oznámením o odstoupení  na naši adresu: Mellor - Husova 24, 586 01 Jihlava. V žádném případě nebudeme přebírat vrácené zboží dobírkou! 
Zboží by mělo být v původním obalu, nemělo by být používané a poškozené. Veškeré visačky či štítky které jsou k výrobku připevněné musí být vráceny zpět. Neodstříhávejte je!  Upozorňujeme, že zde mohou vzniknout náklady na uvedení zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou být požadovány k náhradě. Posuzování nákladů na uvedení zboží do původního stavu je vždy individuální.  
Pokud je u některého zboží přiložen dárek, je tento dárek nedílnou součástí zboží a musí být také se zbožím vrácen zpět. Při splnění výše uvedených podmínek Vám zašleme peníze v zákonné lhůtě zpět na účet který uvedete při odstoupení, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží.  Zákonná lhůta je do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení. 

Záruční doba na spotřební zboží, pokud není u zboží uvedeno jinak, je 2 roky. Záruku můžete uplatnit přímo na adrese uvedenou v záručním listě, nebo zaslat vadný výrobek spolu se záručním listem, dokladem o koupi a přesným popisem vady na naší adresu Rybářské potřeby, Husova 24 586 01 Jihlava. Veškeré opravy a reklamace se vyřizují dle platných zákonů České republiky.


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Veškeré údaje předávané zákazníkem budou sloužit pouze pro vnitřní účely a to k identifikaci, zasílání zboží a ke komunikaci se zákazníkem. Prodávající se zavazuje, že nebude předávat tyto informace třetí osobě a v rámci svých možností zabrání úniku těchto informací. Objednávky a faktury jsou archivovány v systému a účetnictví. Zákazník odesláním objednávky s tímto uložením informací souhlasí.

ZÁVĚREČNÉ DOPORUČENÍ
Při jakékoliv pochybnosti při přebírání zásilky (poškozený obal, poškozená přelepovací páska) si zkontrolujte obsah zásilky dle přiložené faktury (bude vždy uvnitř) ještě před zaměstnancem dopravní společnosti a v případě neshody s ním sepište o této neshodě zápis.
Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Máte-li k uzavřené smlouvě či  jejímu plnění nějakou stížnost, kontaktujte nás na elektronické adrese rybarina@mellor.cz.  

Pokud mezi prodávajícím a kupujícím ( spotřebitelem) dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce  - www.coi.cz. Spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Veškeré údaje o firmě naleznete v kontaktech. 


EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.